硬核朋克少女唐白

什么都干 唯独不混圈 ‖蒙古族‖ NANA&怪化猫&全职猎人是本命‖ 养鸟儿的/塑料小人/写同人/渣画手/摄影爱好者/心理惊悚电影狂魔 ‖ 中村明日美子 韩露‖ 德普 本尼迪克特 小栗旬 ‖ 云次方 李赫海

i loved you once, nor can this heart be quiet.
我曾经爱过你,至今无法平静.
For it would seem that love still lingers there.
因为那份爱还徘徊在我心里.
But do not you be further troubled by it.
但是你不会再因此困扰.
I would in no wise hurt you,my dear.
我不愿意再伤害你,亲爱的.
I loved you without hope, a mute offender;
这样不抱希望的爱着你,我是一个缄默的冒犯者.
What jealous pangs, what shy despair i knew;
我知道嫉妒,和退缩的绝望是多么的强大.
A love as deep as this, as true, as tender.
这是一份深切的爱,真实,温和的存在.
God grant another may yet offer you.
上帝保佑,让他能给你一份这样的爱.

评论

热度(2)